piątek, 17 października 2008

Herkules i koledzy

Herakles a mówiąc, notabene dużo bliższym memu sercu, językiem popkultury Herkules zmuszony był podjęcia się 10 nadludzkich prac z których ostatecznie zrobiło się 12. Jego sąsiad z kart mitologii – Syzyf nie miał łatwiejszego życia i musiał powalczyć z głazem i górą. A była to praca niemniej nadludzka niż ta Herkulesa. Nawiasem mówiąc, czy nie uważacie, że Syzyf był pionierem spaceru farmera? Tylko, że on nie podobał, a Pudzian sobie radzi…

Ja idąc śladem wyżej wymienionych kolegów zostałem studentem kierunku stricte ekonomicznego. Ekonomia jest mi prawdopodobnie tak samo bliska jak głuchemu radio co stawia mnie w aż nadto kłopotliwej sytuacji. Tym samym wpisałem się w poczet tych wszystkich wielkich osobowości o których legendy krążą do dziś. Ciekawe jaka będzie moja legenda…

Brak komentarzy: